Повірка лічильників

Повірку лічильника варто здійснювати раз на 4 роки. Для отримання послуги повірки лічильника житомиряни можуть самостійно обрати підприємство, що має ліцензію провадження метрологічної діяльності або скористатися послугами КП “Житомирводоканал”.
Замовити послугу повірки лічильника у КП “Житомирводоканал

(послуга включає в себе розпломбування, демонтаж, монтаж, повірку та пломбування лічильника).

Вартість послуг, які надає водоканал, можна побачити за посиланням: https://vodokanal.zt.ua/services/vartist-poslug

Повірку лічильника холодної води ви можете замовити:
  1. КП “Житомирводоканал” (послуга проводиться без демонтажу приладу обліку холодної води, а також демонтаж, монтаж, повірка, заміна лічильника та його опломбування) тел. 520-112, 0800752553, 0674112591, 0952032028
  2. Державне підприємство “Житомирстандартметрологія” (демонтаж, монтаж самостійно проводить споживач після зняття пломби представником КП “Житомирводоканал” за тел. 0674112591, 0952032028) тел. 42-47-21, 42-47-23
  3. Звернутись до іншої спеціалізованої організації, яка має право на виконання даних робіт

Примітка:

Відповідно до паспортних даних лічильників, середній повний строк служби лічильника становить від 10 до 12 років. Як показує практика, в більшості випадків лічильники, які відпрацювали більше 12-ти років (75-80%), не проходять повірку. В зв’язку з цим, КП “Житомирводоканал” рекомендує проводити заміну лічильників води, які відпрацювали більше зазначеного терміну.
За чий рахунок здійснюється періодична повірка квартирних приладів обліку?
У зв’язку із прийняттям Закону України “Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання”, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, виконала перерахунок вартості тарифів та вилучила із них витрати, пов’язані з обслуговуванням та повіркою загальнобудинкових та індивідуальних засобів обліку. З 29 листопада 2017 року повірка та ремонт засобів квартирних приладів обліку води, які знаходяться у власності фізичних осіб, здійснюється за кошти абонентів.
Як здійснюється нарахування оплати за послуги водопостачання у разі несвоєчасного проведення повірки лічильника?
У випадку, якщо споживач відмовиться від повірки, нарахування оплати за користування послугами централізованого водопостачання та водовідведення відбуватиметься згідно з нормами водоспоживання.
Хто розпломбовує і опломбовує лічильник?
Незалежно від того, де абоненти замовляють послугу повірки лічильника, вони повинні викликати спеціаліста КП “Житомирводоканал” для розпломбування лічильника. Замовити послугу розпломбування можна за посиланням: https://vodokanal.zt.ua/services/servis-onlajn-poslug