Повірка лічильників води
Відповідно до Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність", засіб обліку холодної води підлягає періодичній повірці. Періодична повірка лічильників води здійснюється згідно з міжповірочним інтервалом, зазначеним у технічному паспорті на цей засіб, але не менш як один раз на чотири роки.
Дізнатись дату наступної повірки можна у попередньому повірочному свідоцтві. Для нових лічильників необхідно відрахувати 4 роки від дати виробництва приладу, яка вказана у його технічному паспорті. Інформація про терміни повірки також є в наших базах даних, тому ми нагадуємо споживачам про необхідність здійснити повірку, надсилаючи повідомлення.
Якщо ви отримали повідомлення про необхідність проведення повірки вашого приладу обліку - дотримуйтесь такого алгоритму дій:
1. Зателефонуйте до кол-центру: 0 800 752 553 і залиште заявку на повірку лічильника або ж оберіть альтернативну організацію, яка надає відповідні послуги.
Замовити послугу можна зателефонувавши на номери:
050 550 77 55
063 559 62 83
067 464 75 49
067 836 83 66
0432 42 47 21
2. У зручний для вас день і час очікуйте на спеціаліста, який за лічені хвилини проведе повірку приладу обліку води у вас вдома.
3. Зателефонуйте до нас через 3 робочі дні, аби дізнатися, чи лічильник пройшов повірку (нагадуємо, що гарантований виробником термін експлуатації лічильника становить 10 – 12 років. Якщо засіб обліку води пропрацював більше 10 років, існує велика ймовірність, що він не пройде повірку. У таких випадках, а також у разі протікання чи зупинки лічильного механізму, варто придбати та встановити новий лічильник).
Дуже важливо здійснити повірку лічильника протягом місяця після отримання сповіщення, адже у разі непроведення процедури у встановлений законодавством термін, розрахунки за водоспоживання будуть проводитися згідно з нормами споживання.
Ознайомитись з вартістю повірки лічильників тут.