Повірка лічильників води
Відповідно до Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність", засіб обліку холодної води підлягає періодичній повірці. Періодична повірка лічильників води здійснюється згідно з міжповірочним інтервалом, зазначеним у технічному паспорті на цей засіб, але не менш як один раз на чотири роки.
Дізнатись дату наступної повірки можна у попередньому повірочному свідоцтві. Для нових лічильників необхідно  відрахувати 4 роки від дати виробництва приладу, яка вказана у його технічному паспорті. Інформація про терміни повірки також є в наших базах даних, тому ми нагадуємо споживачам про необхідність здійснити повірку, надсилаючи повідомлення.
Якщо ви отримали повідомлення про необхідність проведення повірки вашого приладу обліку - дотримуйтесь такого алгоритму дій:
1. У комунального підприємства “Житомирводоканал”: 
тел. 520-112, 
080-075-25-53
2. Зателефонувавши до іншої спеціалізованої організації, яка має право на виконання такого роду робіт: 
тел. 050-550-77-55, 
063-559-62-83, 
067-464-75-49, 
067-83-683-66
 
3. Зателефонуйте до нас через 3 робочі дні, аби дізнатися, чи лічильник пройшов повірку (нагадуємо, що гарантований виробником термін експлуатації лічильника становить 10 – 12 років. Якщо засіб обліку води пропрацював більше 10 років, існує велика ймовірність, що він не пройде повірку. У таких випадках, а також у разі протікання чи зупинки лічильного механізму, варто придбати та встановити новий лічильник).
 
Дуже важливо здійснити повірку лічильника протягом місяця після отримання сповіщення, адже у разі непроведення процедури у встановлений законодавством термін, розрахунки за водоспоживання будуть проводитися згідно з нормами споживання.
 
 
 
Ознайомитись з вартістю повірки лічильників тут.