ПОВІРКА ЛІЧИЛЬНИКІВ

Повірка лічильників води

Відповідно до Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність", засіб обліку холодної води підлягає періодичній повірці. Періодична повірка лічильників води здійснюється згідно з міжповірочним інтервалом, зазначеним у технічному паспорті на цей засіб, але не менш як один раз на чотири роки.

У багатьох людей повірка лічильників води викликає не лише подив, а й невдоволення. Але слід зазначити - повірка лічильників води є обов'язковою.

Навіщо потрібна повірка лічильників води?

Будь-які прилади небездоганні, але точність показань не повинна перевищувати допустимих похибок.
З часом лічильники можуть ставати менш точними. Цьому сприяють сторонні елементи у воді, та й термін служби водомірів не вічний. Тому повірка лічильників води цілком обґрунтована дія.

Коли виконується повірка лічильників води?

Після закінчення міжповірочного інтервалу та настання терміну повірки КП «Житомирводоканал» надсилає повідомлення про необхідність проведення чергової повірки лічильників води.
Також повірка лічильників води буває позаплановою. У випадку, якщо ви сумніваєтеся в правильності показань, можете  самостійно написати заяву на повірку лічильників.

Як відбувається повірка лічильників води?

І при черговій, і при позачерговій повірці до Вас має прийти контролер КП «Житомирводоканал», записати показники лічильника  та зняти пломбу.
Знімати пломбу має право лише представник КП «Житомирводоканал». Самостійно розпломбовувати лічильник не можна ні в якому разі для уникнення штрафних санкцій!

Далі  Ви можете  діяти наступним шляхом:

  • самостійно знімати водоміри і віддавати на повірку до сертифікованої лабораторії;
  • звернутись до фахівців для демонтажу лічильників, після чого віддати їх на повірку до сертифікованої лабораторії;
  • звернутись до організацій, які проводять повірку, для надання послуг з демонтажу, повірки, монтажу лічильників;
  • звернутись до КП «Житомирводоканал» як до спеціалізованої організації, яка виконає роботи з демонтажу, повірки, монтажу і опломбування «під ключ»;

А як же без лічильників? Особливі нюанси повірки лічильників води

Оплата послуг за водопостачання на час повірки лічильників виконується за умовними нарахуваннями, які робляться на основі середніх показників останніх трьох місяців. Іноді ж організація, що робить перевірку, забезпечує споживачів тимчасовими лічильниками. Тоді розрахунок робиться, як і раніше, за показниками лічильника.
Повірка лічильників води повинна бути проведена протягом одного місяця.
Усі витрати, що стосуються повірки лічильників, бере на себе абонент (власник лічилника). Після закінчення місячного терміну в разі не проведення повірки абонент автоматично переводиться на  оплату згідно затверджених норм споживання.

Останній етап повірки лічильників води

Якщо ваші лічильники справні, то після отримання свідоцтва про придатність:

  • при замовленні повірки на КП «Житомирводоканал» представники підприємства  встановлюють лічильник, одночасно пломбують його і складають акт про введення в експлуатацію;
  • в разі самостійного демонтажу лічильника ви встановлюєте його на місце і викликаєте представника КП «Житомирводоканал» для його опломбування і прийняття в експлуатацію; 
  • при проведенні повірки  сторонніми організаціями  лічильник встановлюється на місце, після чого  ви викликаєте представника КП «Житомирводоканал» для його опломбування і прийняття в експлуатацію.

Якщо виявилось, що покази лічильників перевищують допустимі похибки, лічильники вважаються непридатними для подальшої експлуатації. Їх  необхідно замінити.
В  разі не проведення заміни,  до моменту  встановлення справного лічильника  оплата за послуги буде проводитись за нормами споживання.

З усіх питань  щодо  повірки  лічильників води ви можете звернутись до фахівців КП «Житомирводоканал»  за тел.      (0412) 550-552   та отримати  ґрунтовну відповідь.

Ознайомитись з вартістю повірки лічильників тут.