ПОВІРКА ЛІЧИЛЬНИКІВ

Повірка лічильників води

Відповідно до Закону України "Про метрологію та метрологічну діяльність", засіб обліку холодної води підлягає періодичній повірці. Періодична повірка лічильників води здійснюється згідно з міжповірочним інтервалом, зазначеним у технічному паспорті на цей засіб, але не менш як один раз на чотири роки.

Дізнатись дату наступної повірки можна у попередньому повірочному свідоцтві. Для нових лічильників необхідно  відрахувати 4 роки від дати виробництва приладу, яка вказана у його технічному паспорті. Інформація про терміни повірки також є в наших базах даних, тому ми нагадуємо споживачам про необхідність здійснити повірку, надсилаючи повідомлення.

Якщо ви отримали повідомлення про необхідність проведення повірки вашого приладу обліку - дотримуйтесь такого алгоритму дій:

1. У комунального підприємства “Житомирводоканал”:
тел. 520-112,
080-075-25-53


2. Зателефонувавши до іншої спеціалізованої організації, яка має право на виконання такого роду робіт:
тел. 050-550-77-55,
063-559-62-83,
067-464-75-49,
067-83-683-66


3. Зателефонуйте до нас через 3 робочі дні, аби дізнатися, чи лічильник пройшов повірку (нагадуємо, що гарантований виробником термін експлуатації лічильника становить 10 – 12 років. Якщо засіб обліку води пропрацював більше 10 років, існує велика ймовірність, що він не пройде повірку. У таких випадках, а також у разі протікання чи зупинки лічильного механізму, варто придбати та встановити новий лічильник).

Дуже важливо здійснити повірку лічильника протягом місяця після отримання сповіщення, адже у разі непроведення процедури у встановлений законодавством термін, розрахунки за водоспоживання будуть проводитися згідно з нормами споживання.
 
Ознайомитись з вартістю повірки лічильників тут.