Про це Суспільному розповів директор підприємства Андрій Нікітін.

За його словами, на період карантину водоканал працює в онлайн-режимі, а працівників відправили на дистанційну форму роботи, і вони отримуватимуть дві третини від середньої заробітної плати.

Аварійну бригаду Житомирводоканалу журналісти Суспільного побачили за роботою на перехресті вулиць Домбровського і Перемоги. Працівники ліквідовували порив каналізаційної труби.

Головний інженер КП "Житомирводоканал" Сергій Єрьомін: "Зараз аварійна бригада працює на прорізці асфальту, а вже потім будемо виконувати земляні роботи. У нас одна бригада працює зремонту каналізації і дві по районах. З водопровідних у нас дві бригади працюють, а три на дистанційній роботі. Бригадам роздані маски, і вони їх використовують при великому скупченні людей. Тут немає скупчення людей, і в масці важко працювати, тому їх познімали".

За словами бригадира Максима Міщенка, кожний працівник бригади забезпечений засобами захисту. І застосовують вони їх при спілкуванні з іншими людьми та в місцях скупчення людей.

Максим Міщенко: "Погано говорити в масці та давати людям команди, особливо, коли люди в ямі сидять. Тому ми працюємо без маски, але якщо є скупчення людей або сторонні люди, то ми працюємо в масках.

Чи змінився графік роботи підприємства в умовах карантину, як це вплине на рівень заробітних плат працівників і чи застосовуються додаткові дезінфікуючі засоби для очистки води в цих умовах, запитали ми у директора КП "Житомирводоканал" Андрія Нікітіна.

Андрій Нікітін: "Зараз підприємство працює у штатному режимі. Зараз на підприємстві працює 60 відсотків працівників решта 40 дома на дистанційному режимі, отримуючи 2/3 заробітної плати. Для знезараження води ми використовуємо хлор на першому підйомі і гіпохлорид натрію на другому, тому ми на 100 відсотків впевнені, що ніякий вірус у воду не потрапить".

Як житомирянам сплачувати за спожиту воду та водовідведення? Чи нараховуватиметься пеня за несвоєчасну сплату.

Андрій Нікітін: "Ми розуміємо, що всіх коштів ми не отримаємо, але це важливо, щоб ми могли розвиватися. Ми просимо всіх наших споживачів користуватися персональним кабінетом, через який вони зможуть передавати показники лічильника та оплачувати за наші послуги. На період дії карантину ми не можемо виставляти людям пеню, тому всі послуги будуть надаватися у повному обсязі".

 

Автор Володимир Шолдрук

Камера Олександр Данилюк

Джерело: https://suspilne.media/23314-zitomirvodokanal-na-period-karantinu-pracue-v-onlajn-rezimi/