4 роки тому задля формування ефективної системи взаємодії зі споживачем і підвищення комфортності отримання послуг у нас на підприємстві з’явився загальний відділ.
Відкриття відділу зупинило “поневіряння” по кабінетах. Адже для того, щоб отримати консультації з питань водопостачання та водовідведення чи оформити заявку на виготовлення проєктно-технічної документації, проведення ремонтних робіт або інших послуг, уже не потрібно підніматися вище першого поверху. А задля покращення якості обслуговування та оптимізації операційних процесів, було встановлено інформаційний термінал самообслуговування, за допомогою якого можна сплатити за водопостачання та водовідведення та інші послуги, які надає наше підприємство.
Відкриття відділу зупинило “поневіряння” по кабінетах. Адже для того, щоб отримати консультації з питань водопостачання та водовідведення чи оформити заявку на виготовлення проєктно-технічної документації, проведення ремонтних робіт або інших послуг, уже не потрібно підніматися вище першого поверху. А задля покращення якості обслуговування та оптимізації операційних процесів, було встановлено інформаційний термінал самообслуговування, за допомогою якого можна сплатити за водопостачання та водовідведення та інші послуги, які надає наше підприємство.
У 2017 році загальний відділ підприємства опрацював 6471 листів і заяв громадян, а у 2020 ця кількість сягнула 20 189 звернень. Загалом за 4 роки працівники відділу допомогли у вирішенні 56 476 громадянам.
На момент відкриття відділ очолювала Світлана Черниш, сьогодні його керівницею є Наталія Гавриш. У відділі працює три інженери — Анастасія Мосійчук, Оксана Степаненко та Любов Богуцька, які надають консультаційні, інформаційні послуги, приймають заяви від громадян, та діловод Анастасія Мелещенко, яка забезпечує прийом, облік, реєстрацію і контроль виконання усієї вхідної документації та кореспонденції.
Вітаємо наш загальний відділ із 4-ою річницею із дня створення! Бажаємо йому росту і розвитку, працівницям - натхнення і радості від роботи, абонентам - задоволення від обслуговування!