Як зареєструватися в особистому кабінеті споживача на сайті КП “Житомирводоканал”.
Пройшовши реєстрацію у нашому особистому кабінеті, кожен абонент отримає можливість передати показники за використану воду, сформувати квитанцію, здійснити оплату онлайн, переглянути історію передачі показників та здійснених оплат.
Зверніть увагу, що в одному особистому кабінеті Ви можете зареєструвати до 5 різних адрес і з одного кабінету контролювати різні особові рахунки.
Зверніть увагу, що в одному особистому кабінеті Ви можете зареєструвати до 5 різних адрес і з одного кабінету контролювати різні особові рахунки.
Реєстрація в особовому кабінеті займає лише кілька хвилин. Аби її пройти - заповніть відповідну форму:
1. Перейдіть за наступним посиланням https://cpp.vodokanal.zt.ua/
2. У вікні, що відкривається, натисніть іконку "Реєстрація".

3. Підтвердіть початок реєстрації, натиснувши “Так” у відповідному вікні.


4. У вікні, що з’явилося, впишіть адресу своєї діючої електронної пошти, і натисніть "Далі". Зверніть увагу, що ця адреса буде використовуватись для входу в особистий кабінет абонента.


5. На електронну скриньку, яку Ви вказали на попередньому етапі, надійде лист підтвердження реєстрації з 4-значним кодом. Цей код потрібно внести у відповідний рядок та натиснути "Далі".


6. У вікні, що відкрилося, вводите Ваш мобільний номер і натискаєте "Далі".


7. Завершальним етапом реєстрації є введення паролю (він повинен містити не менше 6 символів). Введіть пароль двічі (комбінація в обох полях повинна повністю співпадати), після чого натисніть "Готово".


8. Отримуєте вітання системи з успішною реєстрацією і натискаєте "Ок", після чого Ви = опинитесь на стартовій сторінці сервісу "Особистий кабінет".


Наступний етап - реєстрація адреси в особистому кабінеті.
9. У поля "Користувач" та "Пароль" вносите відповідні дані (електронну адресу, вказану при реєстрації, та вигаданий Вами пароль, із комбінації букв та цифр), натискаєте "Увійти" - потрапляєте до форми реєстрації адреси.


10. У формі реєстрації адреси у відповідному полі вводите Ваш особовий рахунок (зверніть увагу на формат рахунку — він має містити 12 символів).
Починаєте вводити адресу (перші літери назви вулиці чи провулку): з’явиться випадаючий рядок - і саме з цього рядка слід обрати потрібну назву.

Починаєте вводити адресу (перші літери назви вулиці чи провулку): з’явиться випадаючий рядок - і саме з цього рядка слід обрати потрібну назву.

11. Номер будинку також обираєте із випадаючого списку.


У відповідному полі вказуєте номер квартири.
12. Прізвище також обираєте потрібне із випадаючого списку, натискаєте "Зареєструвати".


Відтепер Ви можете користуватися своїм особистим кабінетом і економити свій час.
З питань реєстрації та користування Особистим кабінетом звертайтесь за адресою ok@vodokanal.zt.ua або за телефоном (095)3015517