Минулоріч набула чинності постанова Кабінету міністрів № 440, згідно з якою в Україні відновлено повірку побутових лічильників води, тепла та газу. Згідно з постановою Кабміну, громадяни, у яких настав термін повірки лічильників, мають це зробити протягом трьох місяців після закінчення опалювального періоду.

Виняток становлять громадяни, які проживають на тимчасово окупованих територіях. Для них продовжують діяти норми про зупинення перевірки лічильників на період воєнного та надзвичайного стану та протягом трьох місяців після його припинення або скасування.

У своїй роботі КП "Житомирводоканал" керується чинним законодавством України та проводить нарахування за послуги водопостачання відповідно до "Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення", що затверджені постановою Кабінету Міністрів України № 630 від 21. 07. 2005 р.

Згідно з п. 15. Правил, "Засоби обліку води і теплової енергії, встановлені у квартирі (будинку садибного типу) та на вводі у багатоквартирний будинок, підлягають періодичній повірці".

Повірка здійснюється раз на 4 роки і регламентується Постановою Кабінету Міністрів України від 8 липня 2015 р. № 474 "Про затвердження Порядку подання засобів вимірювальної техніки на періодичну повірку, обслуговування та ремонт", згідно з якою:

п.3 – "Періодичній повірці, обслуговуванню та ремонту підлягають засоби вимірювальної техніки, які введені в експлуатацію в установленому порядку".
п-8 – "Споживач забезпечує у зазначений в повідомленні строк доступ представника виконавця до засобу вимірювальної техніки".

Якщо споживачі виїхали, вони мають надати до КП "Житомирводоканал" документи, що підтверджують їх виїзд, і нарахування будуть припинені. Якщо вони не звертаються і не повідомляють, що виїхали, то нарахування відбуватимуться за загальнобудинковим лічильником. Якщо лічильник не пройшов повірку, нарахування будуть за загальнобудинковим лічильником, доки прилад не буде замінено.


Більше про повірку - у відеосюжеті від Телеканал С-TV