Кожні 4 роки споживачі зобов'язані виконувати повірку лічильників. Дізнатись дату наступної повірки можна у попередньому повірочному свідоцтві. Для нових лічильників необхідно  відрахувати 4 роки від дати виробництва приладу, яка вказана у його технічному паспорті. Інформація про терміни повірки також є в наших базах даних, тому ми нагадуємо споживачам про необхідність здійснити повірку, надсилаючи повідомлення.

Якщо ви отримали повідомлення про необхідність проведення повірки вашого приладу обліку - дотримуйтесь такого алгоритму дій:

1. Зателефонуйте до кол-центру: 0 800 752 553 і залиште заявку на повірку лічильника або ж оберіть альтернативну організацію, яка надає відповідні послуги.

2. У зручний для вас день і час очікуйте на спеціаліста, який за лічені хвилини проведе повірку приладу обліку води у вас вдома.

3. Зателефонуйте до нас через 3 робочі дні, аби дізнатися, чи лічильник пройшов повірку (нагадуємо, що гарантований виробником термін експлуатації лічильника становить 10 – 12 років. Якщо засіб обліку води пропрацював більше 10 років, існує велика ймовірність, що він не пройде повірку. У таких випадках, а також у разі протікання чи зупинки лічильного механізму, варто придбати та встановити новий лічильник).

Дуже важливо здійснити повірку лічильника протягом місяця після отримання сповіщення, адже у разі непроведення процедури у встановлений законодавством термін, розрахунки за водоспоживання будуть проводитися згідно з нормами споживання.