Нерідко причиною некоректних нарахувань стають помилки споживачів, яких вони припускаються при передачі показників.

В матеріалі ми розкажемо про найпоширеніші помилки, яких припускаються при передачі показників, та про те, як їх виправити.

- Показники лічильників передаються не регулярно (не кожного місяця).
 Нагадуємо, що задля того, аби сплачувати лише за використаний обсяг води, потрібно щомісяця передавати показники лічильників. В іншому випадку ви отримаєте прогнозовані нарахування.

- Показники передаються не вчасно.
  Передавати показники потрібно щомісяця з 10 числа по останній день місяця. З 1 по 10 число наші облікові бази закриті, тому показники, передані в цей часовий проміжок, не приймаються.

- Передаються помилкові показники, які не відповідають фактично спожитому об’єму води.
  При знятті показників уважно перепишіть цифри, а ще краще — сфотографуйте лічильник зі спалахом.

- Відсутність передачі показників при нульовому споживанні.
  Навіть якщо впродовж місяця ви не користувались водою і показники не відрізняються від попередніх, всерівно потрібно передати показник. Якщо ж ви впродовж тривалого часу відсутні вдома і не користуєтесь послугою водопостачання, надішліть нам заяву на дублювання показників лічильника, з вказанням терміну, протягом якого ви не будете користуватись послугою. Ваш фактичний показник буде автоматично дублюватись — це дозволить уникати прогнозованих нарахувань. Надіслати заяву Ви можете на електронну адресу:
- Сумарна передача показників.
  Якщо у вас 2 та більше лічильників, передавайте показники окремо по кожному приладу обліку.

Вчасна та коректна передача показів лічильників — запорука правильних нарахувань!