КП "Житомирводоканал" постійно працює над удосконаленням дистанційних сервісів, адже це питання, як ніколи, на часі. Наразі ми оптимізували роботу особистого кабінету для юридичних осіб.

Для зручності користувачів було впроваджено кілька нових функцій, зокрема:

✅функцію реєстрації в одному кабінеті декількох підприємств та/або декількох о/р одного підприємства;
✅ функцію групування приладів обліку по вводах;
✅усі документи доступні для завантаження, перегляду, друку;
✅ додано інформацію про оплати, подробиці документів, встановлено фільтрування за статусом.

Для того, аби продовжувати працювати в оновленій версії, - у полі "користувач" слід ввести електронну адресу, яка була вказана при реєстрації підприємства в особистому кабінеті. Запрошуємо до "дистанційної" співпраці і нових користувачів. Наразі сервісом користуються близько 700 абонентів.