Олександра Бондисєва працює у відділі по роботі з боржниками. Вона - один із тих працівників, які намагаються донести до споживачів думку про важливість своєчасної оплати за послуги водопостачання та водовідведення, адже платіжна дисципліна споживачів - один із факторів розвитку критичної інфраструктури міста. Олександра проводить роботу із боржниками як в телефонному режимі, так і з виїздом на об'єкт, укладає договори про поступове погашення заборгованості. Фахівець відділу по роботі з боржниками стверджує, що її робота - складна, але бажання знайти спільну мову з кожною людиною, приносить свої результати.

“У 2006 році одразу після закінчення Житомирського агротехнічного коледжу, в якому навчалась за спеціальністю “Водопостачання та водовідведення”, я прийшла працювати на Житомирводоканал. Свій трудовий шлях на підприємстві почала з посади контролера, потім працювала в лабораторії, згодом — інспектором по роботі з боржниками, а тепер працюю фахівцем відділу по роботі з боржниками. Мені подобається моя робота. Особливе задоволення я отримую, коли моя робота приносить результати. На своїй посаді я повинна вміти налагоджувати контакт зі споживачами, бути в чомусь психологом, з розумінням ставитись до життєвих обставин, в яких інколи опиняються наші абоненти і разом із ними знаходити вихід”.

 
“Серед боржників є представники різних соціальних верств: є ті, хто потрапив у складні життєві умови і просто не має змоги сплачувати рахунки, а є й такі, які можуть, але з якихось власних міркувань, не хочуть платити. Є ті, хто намагаються якось вирішити питання і хоча б частково гасити заборгованість, а є й такі, яких наявність боргу зовсім не хвилює. Для соціально незабезпечених верств населення у нас передбачено укладання договорів реструктуризації боргу. Ми завжди готові іти на зустріч усім нашим абонентам і обговорюємо з кожним із них індивідуально умови реструктуризації боргу, тобто термін виплати та прийнятну суму щомісячних платежів. Працівники нашого відділу регулярно проводять роз’яснювальну роботу щодо встановлення лічильників і заощадливого водокористування. А є багатодітна родина, в якої теж була значна заборгованість, але вона дослухалась нашої поради, встановила лічильник, і борг цієї сім’ї за рік зменшився в половину”.


 
“Щоб працювати в нашому відділі необхідно бути комунікабельним, наполегливим, активним, переконливим, потрібно бути психологом, вміти знаходити підхід до людей — до кожного свій. І ми намагаємося з усіма знаходити спільну мову. Деякі боржники з нами вітаються при зустрічі в місті (сміється)”.
 
“Я виросла на водоканалі: тут працювала моя бабуся і я маленькою часто приходила до неї. Мені дуже подобається моя робота, мій відділ, ми дуже дружні — у нас така маленька сім’я в межах підприємства”.

 
“Маю доньку Анічку, вона навчається в 4 класі, займається хореографією в студії “Сонечко”, дуже любить малювати. Аня з раннього дитинства дуже активна, любить бути лідером. Коли є вільний час, ми проводимо його активно, вдома майже ніколи не лишаємось — йдемо на лісові прогулянки, любимо подорожувати. Наша країна багата на цікаві місця, частину з яких ми поки ще не відвідали. Найближчі плани — побачити водоспад Вчельку, який знаходиться поблизу Житомира. Донька допомагає мені поратися по господарству — бабуся навчила її пекти млинці. Тепер у вихідні вона виганяє мене з кухні і сама пече. Сама посадила авокадо, за зростанням якого цікаво споглядати. Вона — моє сонечко”.