Шановні споживачі КП “Житомирводоканал”!

Ми підготували для Вас інструкцію стосовно того, що робити, якщо у Вас не стало води.

Звертаємо Вашу увагу, що аварійно-ремонтні бригади водоканалу виконують не лише планові роботи по заміні застарілих трубопроводів, запірної арматури тощо, але й ліквідовують наслідки аварійних ситуацій.

І якщо в першому випадку є змога завчасно попередити, що планується відключення (інформацію про це ми щодня розміщаємо на нашій сторінці в Фейсбук https://www.facebook.com/zhytomyrvodokanal та на нашому сайті в розділі “Новини” https://vodokanal.zt.ua/news ), то аварійні ситуації непередбачувані, і не завжди є змога вчасно повідомити про припинення водопостачання або точно спрогнозувати, скільки часу займе усунення наслідків аварії.

Пропонуємо Вашій увазі покроковий алгоритм дій на випадок, якщо у Вас в оселі відсутнє водопостачання:

1. Якщо є така можливість, перевірте спочатку інформацію про планові та аварійні роботи на наших онлайн-ресурсах.
Якщо Ваша адреса є в переліку — очікуйте закінчення робіт та відновлення постачання.

2. Якщо Ваша адреса відсутня в переліку — можливо, роботи проводяться безпосередньо всередині будинку (нагадуємо, що КП “Житомирводоканал” відповідає лише за прибудинкові, вуличні та магістральні мережі, внутрішньобудинкові мережі — це зона відповідальності Вашої управляючої компанії) — зверніться до Вашого ВЖРЕПу або ОСББ і залиште заявку про відсутність водопостачання. Очікуйте зворотнього зв’язку з управляючою компанією.

3. У випадку, якщо керуюча компанія не володіє інформацією стосовно причин відсутності водопостачання за Вашою адресою, зверніться до аварійно-диспетчерської дільниці КП “Житомирводоканал” за телефонами (0412) 24 08 10 або (0412) 46 70 15.

За цими ж номерами телефонів Ви можете повідомити, якщо побачили витоки води на вулиці.

Зображення може містити: кіт