КП “Житомирводоканал” піклується про безпеку своїх абонентів, тому запроваджує ряд профілактичних запобіжних заходів. Через те, що існує загроза поширення коронавірусу, відвідування офісів становить загрозу, як для клієнтів, так і для фахівців підприємства. Саме тому з 16 березня ми змушені обмежити доступ до адміністративної будівлі КП “Житомирводоканал” для осіб, які не є працівниками водоканалу.
           Проте для Вашої зручності ми посилимо комунікацію у віддаленому доступі:
  • для того, щоб отримати консультацію з того чи іншого запитання — зателефонуйте у кол-центр (з 08:00 до 19:00): (0412) 52 01 12, 0 800 752 553.
  • щоб дізнатися про перебіг аварійно-відновлювальних робіт — зателефонуйте на номер: (0412) 52 40 15.
  • з питань замовлення послуг з повірки, пломбування, розпломбування лічильника — звертайтесь за телефонами: 067 411 25 91, 095 203 20 28.
     
    Наші послуги ви можете замовити в онлайн-режимі, перейшовши за посиланням:
     
Наші фахівці надають консультації в онлайн-режимі через ряд інтернет-сервісів:
  • для того, щоб отримати відповідь на запитання з приводу нарахувань, виконання ремонтних робіт — надішліть нам запит в інтернет-приймальню: https://vodokanal.zt.ua/kontakti/internet-prijmalna ;
  • для того, щоб отримати відповідь на запитання, які стосуються передачі показників, роботи особистого кабінету — надішліть запит на електронну адресу: ok@vodokanal.zt.ua або зателефонуйте на номер: 095 301 55 17;
  • запитання з приводу замовлення та виконання послуг можна надсилати на електронну адресу: open@vodokanal.zt.ua;
  • ви також можете адресувати нам свої запитання на нашій сторінці у Фейсбуці: https://www.facebook.com/zhytomyrvodokanal/
          Найзручніший спосіб передачі показників та безпечної оплати за спожиті послуги — наш особистий кабінет для населення:
          https://cpp.vodokanal.zt.ua/
          та юридичних осіб: https://cent.vodokanal.zt.ua/enterprises/login.

Окрім того, передати показники в режимі "онлайн" ви можете за допомогою будь-якого з перерахованих сервісів:
-
 мобільного додатку Lichylnyk;
за допомогою Viber:
https://chats.viber.com/gkh_in_ua;
- за допомогою Telegram:
https://t.me/GKH_IN_UA_BOT.
 
        Усі проблемні запитання ми обов’язково допоможемо вирішити! А поки що бережіть себе і своїх близьких!