Відкриття «Єдиного вікна», створення call-центру, запуск нового сайту комунального підприємства – ось перелік перших, дуже важливих зрушень, які вже стали елементами принципово нової системи обслуговування споживачів. Більше не потрібно витрачати час у чергах та ходити довгими коридорами підприємства, адже відтепер працівники житомирського водоканалу оформлюють споживачів «від А до Я» швидше і оперативніше, ніж будь-коли.
«Великою перевагою є те, що не потрібно ходити по кабінетам. Коли люди приходять до "Єдиного вікна”, то спілкуються з відповідним працівником, який у десятиденний термін опрацьовує запит споживача та надає вичерпну відповідь. Також дуже зручним є те, що всі послуги можна оплатити прямо на місці», - зазначив директор КП «Житомирводоканал» Андрій Нікітін.
«Великою перевагою є те, що не потрібно ходити по кабінетам. Коли люди приходять до "Єдиного вікна”, то спілкуються з відповідним працівником, який у десятиденний термін опрацьовує запит споживача та надає вичерпну відповідь. Також дуже зручним є те, що всі послуги можна оплатити прямо на місці», - зазначив директор КП «Житомирводоканал» Андрій Нікітін.
Житомирянин В’ячеслав Володимирович вже не перший раз залишається задоволеним роботою як «Єдиного вікна», так і водоканалу в цілому:
«Скільки вже разів я звертався, претензій не було ні разу. Насправді, я здивований тим, що в інших комунальних підприємствах доводиться довго чекати, а тут роблять все дуже швидко та якісно. Я їм довіряю, люди працюють по совісті, гарно відносяться і виконують свою роботу на найвищому рівні».
Щодня понад 600 чоловік звертаються до «Єдиного вікна» з питаннями щодо розрахунків, прийому і переоформлення документів, пільг та інших запитів, що відносяться до компетенції комунального підприємства.
«Ми хочемо, щоб люди нам довіряли і робимо все можливе для цього», - зауважила працівник «Єдиного вікна» Ірина.
«Єдине вікно»- це лише одна ступінь до комфорту споживачів. Житомирський водоканал має свій call-центр, в якому надаються консультації та роз’яснення.
«Єдиний номер, який приймає дзвінки, є уніфікованим та стандартизованим. За потреби дзвінки можуть розподілятися по відділам, але на більшість запитань абоненти отримують відповіді одразу», - пояснює Андрій Нікітін. – Ще одним важливим напрямком є електронне спілкування. З метою покращення та оптимізації процесу інтернет-обслуговування споживачів було створено новий сайт КП «Житомирводоканал», який повністю відповідає вимогам часу. Відтепер передати та оплатити показники лічильника можна не виходячи з дому, достатньо лише зареєструватися на сайті водоканалу, який, до речі, має високий ступінь захисту особистих даних користувачів»
Втім, це не єдині нововведення, які отримали клієнти комунального підприємства.
У майбутньому плануються наступні напрямки роботи:
- переведення на перший поверх Департамент управління збутом задля уникнення потреби ходити по поверхам і з’ясовувати фізичним чи юридичним особам свої питання по розрахунках;
- для зручності клієнтів планується замовлення онлайн-послуг з підключення, виготовлення проектів, сканування документів та відправці їх до працівників через сайт, а також безпосередньо оплата і отримання готового пакету через пошту;
- для приймання платежів і обслуговування юридичних осіб буде розроблятись новий модуль
КП «Житомирводоканал» прагне надавати послуги на європейському рівні і робить максимум для безпеки та комфорту своїх споживачів.