З 24 грудня кол-центр нашого підприємства переходить у режим 12-годинного консультування. Наші оператори із радістю надаватимуть відповіді на усі ваші питання щоденно з 8:00 до 20:00.
У планах найближчого розвитку - цілодобова робота служби.
Нагадуємо вам номери наших телефонних ліній: 0 800 752 553 і 0412 520 112. Просимо із розумінням поставитися до того, що під час повітряної тривоги телефонні лінії не відповідають, - наші працівники зобов'язані у такі моменти покинути приміщення адмінбудівлі і пройти в укриття.
Проте у такі моменти ви завжди можете залишити нам голосове повідомлення - і ми обов'язково вам перетелефонуємо або зафіксуємо вказані показники!
Нагадуємо вам, що передавати показники лічильника можна через наші електронні сервіси:
- залишивши показники в особистому кабінеті на нашому сайті, перейшовши за посиланням:
https://cpp.vodokanal.zt.ua/;
- за допомогою Viber:
https://chats.viber.com/gkh_in_ua;
- за допомогою Telegram:
https://t.me/GKH_IN_UA_BOT;
- через мобільний додаток Lichylnyk;
- надіславши SMS повідомлення на один із номерів: 0631081119, 0674115350 у форматі № особового рахунку - показник.
https://cpp.vodokanal.zt.ua/;
- за допомогою Viber:
https://chats.viber.com/gkh_in_ua;
- за допомогою Telegram:
https://t.me/GKH_IN_UA_BOT;
- через мобільний додаток Lichylnyk;
- надіславши SMS повідомлення на один із номерів: 0631081119, 0674115350 у форматі № особового рахунку - показник.