Передати показники лічильника за воду відтепер можна за допомогою онлайн-сервісів вайбер та телеграм ботів.
Менеджерка зі зв'язків із громадськістю Сніжана Герасимчук розповідає:
"Відучора у нас запрацювали два нових канали комунікації: вайбер-бот та телеграм-бот, за допомогою яких наші абоненти можуть передати показники лічильника, переглянути взаєморозрахунки та сплатити за послуги онлайн. Ми почали співпрацювати з одним із найбільших онлайн-сервісів, платформою "Комуналка в смартфоні", через який уже понад 1 млн українців із 140 населених пунктів здійснюють свою комунікацію з комунальними установами".
Проблем з роботою сервісів не буде, запевняють у водоканалі, додатки дуже легкі та зручні у використанні.
“Одним з найпопулярніших є сервіс інтернет-приймальня, за допомогою якого абоненти можуть звернутися до нас з будь-яким запитанням, заповнивши коротесеньку форму на сайті, і вони обов’язково отримають відповідь впродовж 3 днів. Водночас популярними є онлайн- послуги: встановлення, пломбування та розпломбування, повірки лічильника. Нещодавно ми запустили також послугу “Прийом документів онлайн”.
Житомиряни вже змогли апробувати такі нововведення:
"За першу годину роботи Вайбер та Телеграм-ботів було передано 20 показників (менше, ніж за добу), близько 100 абонентів передали показники за допомогою цих сервісів. Ми відчуваємо, що ці сервіси будуть популярними серед житомирян, тому що вони надзвичайно легкі та зручні".
Джерело: https://www.ctv.ua/
Менеджерка зі зв'язків із громадськістю Сніжана Герасимчук розповідає:
"Відучора у нас запрацювали два нових канали комунікації: вайбер-бот та телеграм-бот, за допомогою яких наші абоненти можуть передати показники лічильника, переглянути взаєморозрахунки та сплатити за послуги онлайн. Ми почали співпрацювати з одним із найбільших онлайн-сервісів, платформою "Комуналка в смартфоні", через який уже понад 1 млн українців із 140 населених пунктів здійснюють свою комунікацію з комунальними установами".
Проблем з роботою сервісів не буде, запевняють у водоканалі, додатки дуже легкі та зручні у використанні.
“Одним з найпопулярніших є сервіс інтернет-приймальня, за допомогою якого абоненти можуть звернутися до нас з будь-яким запитанням, заповнивши коротесеньку форму на сайті, і вони обов’язково отримають відповідь впродовж 3 днів. Водночас популярними є онлайн- послуги: встановлення, пломбування та розпломбування, повірки лічильника. Нещодавно ми запустили також послугу “Прийом документів онлайн”.
Житомиряни вже змогли апробувати такі нововведення:
"За першу годину роботи Вайбер та Телеграм-ботів було передано 20 показників (менше, ніж за добу), близько 100 абонентів передали показники за допомогою цих сервісів. Ми відчуваємо, що ці сервіси будуть популярними серед житомирян, тому що вони надзвичайно легкі та зручні".
Джерело: https://www.ctv.ua/