Соціальними мережами шириться пост, у якому житомирянка поскаржилася на якість води з-під крану. Ми зв’язалися із авторкою посту, вияснили, за якою адресою вона проживає і дізналися про те, що вода такою, якою вона є на світлині, текла з крану протягом кількох годин того дня, коли за її адресою проводилися ремонтні роботи. Наразі якість води нормалізувалася, але жінка поцікавилася, чому вона має жовтуватий відтінок.



Отже, пояснюємо. Щороку влітку маємо одні і ті ж проблеми, зумовлені незадовільним «станом здоров’я» нашого єдиного джерела водопостачання – р. Тетерів. Високі температури пришвидшують цвітіння водоростей у водоймі, що, безперечно, впливає на її колірність.

Вплинути на сезонні явища, які відбуваються в річці КП «Житомирводоканал» не може, адже за останні десятиліття антропологічне навантаження на річку зробило свою справу: раніше ми мали воду 1-го класу якості, тобто чисту, зараз 4-го, тобто дуже забруднену. Що ми можемо робити і робимо у цій ситуації – то це добирати оптимальну схему очистки води, але неодмінно з урахуванням вимог безпечності. Наразі ми збільшили дозу реагентів, за допомогою яких здійснюється водопідготовка, до максимально можливого рівня.

Зауважуємо, що нині маємо несуттєве погіршення ЛИШЕ органолептичних показників води: запаху та/або кольору. За мікробіологічними, фізико-хімічними та радіологічними показниками вода є БЕЗПЕЧНОЮ!

Ми звернулися до житомирян із пропозицією перевірити якість води в їхніх оселях і за необхідності провести промивку мереж – наразі маємо лише ОДНУ таку заявку. Дуже просимо вас, якщо ви справді стикаєтесь із проблемою і бажаєте не просто поговорити про неї, а й вирішити, – лишайте скарги на якість води нашій аварійно-диспетчерській дільниці: 0 412 24 08 10.

Нагадуємо, що у випадку проведення робіт на водогоні якість води може погіршитися, адже у результаті зупинки і подальшого запуску води у внутрішньоквартальних та внутрішньобудинкових мережах, під час зупинок і перезапуску насосного обладнання, осад, що накопичився в трубах, піднімається і потрапляє безпосередньо у крани споживачів.

Таке явище скороминуще, адже після відновлення нормального функціонування водогону, - ситуація стабілізується. Якщо ж ви спостерігаєте таке явище більше доби, а повідомлення про проведення ремонтних робіт за вашою адресою відсутнє – обов’язково повідомте нас, аби ми могли з’ясувати його першопричину і усунути можливу аварійну ситуацію.