Наша лабораторія щоденно контролює якість води, яка подається до осель житомирян, тому її якість абсолютно відповідає Державним санітарним нормам та правилам "Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною" (ДСанПіН 2.2.4-171-10).

Однак часто ми отримуємо скарги мешканців на незадовільну якість води: її нехарактерний колір та запах.
З чим така видозміна може бути пов’язана?

Причин декілька:
- надмірна зношеність водопровідних мереж, по яким вода потрапляє в наші домівки.

Житомирводоканал систематично замінює водопровідні мережі, що знаходяться в його зоні відповідальності, однак кінцева якість води, яку отримує споживач, також залежить від стану внутрішньобудинкових мереж, які в більшості випадків також потребують ремонту та заміни.
Нагадуємо, що обслуговування внутрішньобудинкових мереж — це зона відповідальності Вашої керуючої компанії (КВЖРЕПу або ОСББ);

- проведення аварійно-відновлювальних робіт на водопровідній мережі.

Вміст заліза у питній воді спричиняє появу осаду, що накопичується у водопровідних трубах. І якщо в магістральних водопроводах через постійне проходження великого потоку води осад майже не затримується, то у внутрішньобудинкових мережах зазвичай він є.У результаті зупинки і подальшого запуску води у внутрішньоквартальних та внутрішньобудинкових мережах у ході проведення ремонтних робіт, зупинках і перезапуску насосного обладнання, осад, що накопичився в трубах, піднімається і потрапляє безпосередньо у крани споживачів;

- до та після тривалих відключень водопостачання.

Доки потік води у трубопроводах не інтенсивний, наліт не вимивається. Але в періоди перед та після відключенням споживачі одночасно починають дуже інтенсивно використовувати воду, швидкість потоку по мережам значно збільшується і вимиває з труб весь наліт. Як результат, з кранів витікає не зовсім чиста вода. Як тільки тиск води стабілізується, швидкість руху води знижується, вода знову стає чистою;

- аварійні ситуації на водопровідних мережах, такі, як порив.

Практично у всіх випадках проблема вирішується просто: досить впродовж 5-10 хвилин спустити воду.

Якщо ж незадовільна якість води у Вашій домівці явище не тимчасове, а систематичне - Ви можете зателефонувати в нашу аварійно-диспетчерську дільницю : (0412) 46 70 15 або (0412) 24 08 10 чи написати звернення на нашу офіційну сторінку Фейсбук та залишити заявку щодо сумнівної якості води. Ми обов`язково надішлемо на вашу адресу наших працівників та встановимо причину погіршення якості води у вашій оселі.