Лічильник води - це прилад, який використовується для обліку споживання води. У ньому міститься безліч рухомих частин, які зношуються в процесі роботи, що може призвести до того, що прилад обліку води почне некоректно відображати дані. Саме тому усі прилади обліку води раз на 4 роки мають проходити повірку.

Під повіркою розуміється комплекс дій, спрямований на перевірку приладу, його працездатність і відповідність нормам якості.
Завдяки спеціальним приладам фахівці наразі здійснюють повірку лічильників без зняття (вдома у абонента).
 
Весь процес повірки лічильників води, що проводиться без зняття і порушення пломб, займає 15-20 хвилин на кожен прилад.
Процедура повірки лічильника складається із таких етапів:
  1. Приїзд майстра в призначений час до замовника.
  2. Встановлення на водомір спеціальної фото/відеокамери, яка є частиною проливної установки, призначеної для точної фіксації показників лічильника.
  3. Підключення еталонного індукційного витратоміра до трубопроводу шляхом приєднання шланга до крана/змішувача. Включення та регулювання подачі води у трьох режимах: мінімальному, номінальному, максимальному.
  4. Обладнання ретранслює всю інформацію щодо проведення повірки лічильника (координати і час проведення повірки, фотографії циферблата лічильника до початку/під час/після виконання робіт, точний обсяг води, який пройшов через еталонний витратомір тощо) і заносить ці дані в електронний протокол, який безпосередньо передається в метрологічну лабораторію.
  5. Після виконання етапу робіт на дому, майстер видає замовнику договір і акт про виконані дії, а також приймає оплату.
  6. Метрологічна лабораторія, отримавши всю інформацію, протягом 10 робочих днів розшифровує отримані дані і передає документи з результатами повірки фахівцям КП «Житомирводоканал». Тільки тоді стає відомо, пройшов той чи інший лічильник повірку чи ні (свідоцтво про придатність / довідка про непридатність). Є кілька способів забрати свідоцтво повірки: скачати на сайті, вказаному у акті виконаних робіт, або приїхати на КП «Житомирводоканал». Уся ця інформація вказана у акті опломбування після повірки, які отримує споживач після проведення повірки лічильника.