Шановні споживачі, через надмірну завантаженість телефонних ліній, зумовлену активністю споживачів, абсолютна більшість із яких передає показники приладів обліку води в останні дні місяця, з'єднання з операторами доводиться очікувати довше, ніж зазвичай.
Наголошуємо, що для того аби передати ваші показники, необов’язково нам телефонувати, можна лишити голосове повідомлення (номер: 0 800 752 553) або відправити смс на один із номерів: 063 108 11 19 або 067 411 53 50 – наші оператори їх опрацюють.
Посилання на наші електронні сервіси для прийому показників:
- особистий кабінет: https://cpp.vodokanal.zt.ua/;
- Viber-бот: https://chats.viber.com/gkh_in_ua;
- Telegram-бот: https://t.me/GKH_IN_UA_BOT
Окрім того, нагадуємо, що Ви можете лишити Ваші звернення в інтернет-приймальні: https://vodokanal.zt.ua/kontakti/internet-prijmalna (звернення опрацьовуються від 1 до 3-х робочих днів).
Зверніть увагу на те, що для того, аби передати показники приладів обліку води, необов’язково чекати останніх днів місяця: Ви можете це зробити, починаючи з 10-го числа кожного місяця.