Шановні житомиряни, нагадуємо вам про те, що цьогоріч ми запровадили цілодобовий режим роботу нашого кол-центру. Тож на нашу «гарячу лінію»  ви можете зателефонувати у будь-який день та час доби: 0 800 752 553.

Співробітники кол-центру, знають відповіді на усі питання, які вас хвилюють, зокрема ті, які стосуються:
  • тарифів;
  • укладання договорів про надання послуг;
  • нарахувань та розрахунків за спожиті послуги;
  • стану особового рахунку;
  • встановлення, заміни, проведення повірки приладів обліку;
  • аварійних ситуацій з водопостачанням та водовідведенням;
  • послуг, що надаються підприємством, та їх вартості.
Нагадуємо, що кол-центр також взаємодіє з абонентами через інтернет-приймальню, тому ви можете лишати свої питання і звернення, заповнивши відповідну заявку за посиланням: https://vodokanal.zt.ua/kontakti/internet-prijmalna.

Звертаємо увагу на те, що працівники кол-центру дають роз’яснення з тих чи інших питань, зокрема стосовно нарахувань, функціонування лічильників, керуючись не власними міркуваннями, а винятково чинними нормативно-правовими документами, якими регулюється діяльність усіх водоканалів країни.