На жаль????, коронавірус???? не оминув стороною і наше підприємство.

На сьогодні, маємо 3️⃣ підтверджених випадки COVID-19. Всі зафіксовані у співробітників адмінуправління. Наразі, у працівників лабораторії не зафіксовано жодного випадку захворювання. Усі контактні особи перебувають на самоізоляції.

Відвідувачів ми обслуговуємо винятково в рамках єдиного вікна, на першому поверсі нашого підприємства. Усі працівники, які контактують з відвідувачами, забезпечені засобами індивідуального захисту.
Разом з тим, ми звертаємося до наших споживачів із нагадуванням та проханням користуватися нашими онлайн-сервісами. У нас їх достатня кількість, тому можна максимально мінімізувати відвідування водоканалу.



Задля Вашої зручності, ми посилюємо комунікацію в онлайн режимі:

???? для того, щоб отримати консультацію з того чи іншого запитання — зателефонуйте у кол-центр (з 08:00 до 17:00): (0412) 550 552, 0 800 752 553;
???? щоб дізнатися про перебіг аварійно-відновлювальних робіт — зателефонуйте на номер: (0412) 24 08 10, (0412) 46 70 15;
???? з питань замовлення послуг з повірки, пломбування, розпломбування лічильника — звертайтесь за телефонами: 067 411 25 91, 095 203 20 28.
Наші послуги ви можете замовити в онлайн-режимі, перейшовши за посиланням:
Наші фахівці надають консультації в онлайн-режимі через ряд інтернет-сервісів:
✍️ для того, щоб отримати відповідь на запитання з приводу нарахувань, виконання ремонтних робіт — надішліть нам запит в інтернет-приймальню: https://vodokanal.zt.ua/kontakti/internet-prijmalna ;
✍️ для того, щоб отримати відповідь на запитання, які стосуються передачі показників, роботи особистого кабінету — надішліть запит на електронну адресу: ok@vodokanal.zt.ua або зателефонуйте на номер: 095 301 55 17;
✍️ запитання з приводу замовлення та виконання послуг можна надсилати на електронну адресу: open@vodokanal.zt.ua;
✍️ ви також можете адресувати нам свої запитання на нашій сторінці у Фейсбуці: https://www.facebook.com/zhytomyrvodokanal

❗️
Нагадуємо, що показники Ви можете передати з 10 числа по останній день місяця будь-яким зручним способом:

✅ залишивши показники в особистому кабінеті на нашому сайті, перейшовши за посиланням:
https://cpp.vodokanal.zt.ua/ (для населення) або https://cent.vodokanal.zt.ua/enterprises/login (для юридичних осіб);
✅ за допомогою Viber:
✅ за допомогою Telegram:
✅ зателефонувавши на один із номерів: 550-552, 0800-752-553;
✅ надіславши SMS повідомлення на один із номерів: 0631081119, 0674115350 у форматі № особового рахунку - показник;
✅ залишивши звукове повідомлення на голосовій пошті.

Усі запитання ми обов'язково допоможемо вирішити!
Найголовніше - бережіть здоров'я: своє і близьких!