Як зареєструватися в особистому кабінеті споживача на сайті КП “Житомирводоканал”.
Пройшовши реєстрацію у нашому особистому кабінеті, кожен абонент має можливість передати показники за використану воду, сформувати квитанцію та здійснити оплату онлайн, переглянути історію передачі показників та здійснених оплат.
Зверніть увагу, що в одному особистому кабінеті Ви можете зареєструвати до 5 різних адрес і з одного кабінету контролювати різні особові рахунки.
З електронним сервісом "Особистий кабінет"  Ви економите свій час, не витрачаючи його на безкінечні черги і перебування в режимі “очікування” на гарячій лінії.
Реєстрація займає лише кілька хвилин і потребує декількох кроків.
1. Перейдіть за наступним посиланням https://cpp.vodokanal.zt.ua/
2. У вікні, що відкривається, натисніть іконку “Реєстрація”
 
3. Підтвердіть початок реєстрації, натиснувши “Так” у відповідному вікні.


4. У вікні, що з’явилося, впишіть адресу своєї діючої електронної пошти, і натисніть “Далі”. Зверніть увагу, що дана адреса буде використовуватись для входу в особистий кабінет абонента.



5. На електронну скриньку, яку Ви вказали на попередньому етапі, Вам надійде лист підтвердження реєстрації з 4-значним кодом. Цей код потрібно внести у відповідний рядок та натиснути “Далі”.



6. У вікні, що відкрилося, вводите Ваш мобільний номер і натискаєте “Далі”.



7. Завершальним етапом реєстрації є введення паролю (він повинен містити не менше 6 символів). Введіть пароль двічі (комбінація в обох полях повинна повністю співпадати), після чого натисніть “Готово”.



8. Отримуєте вітання системи з успішною реєстрацією і натискаєте “Ок”, після чого Ви знову опинитесь на стартовій сторінці сервісу “Особистий кабінет”.



Наступний етап - реєстрація адреси в особистому кабінеті.
9. У поля “Користувач” та “Пароль” вносите відповідні дані (електронну адресу, вказану в попередніх кроках, та придуману вами комбінацію букв та цифр), натискаєте “Увійти” - потрапляєте до форми реєстрації адреси.




10. У формі реєстрації адреси у відповідному полі вводите Ваш особовий рахунок (зверніть увагу на формат рахунку — він має містити 12 символів. У кого рахунок з 14 символів, перші два 0 не вводимо).
Далі починаєте вводити адресу (перші літери назви вулиці чи провулку), з’явиться випадаючий рядок, і саме з цього рядка обираєте потрібну назву.



11. Номер будинку також обираєте із випадаючого списку.



Далі у відповідному полі вказуєте номер квартири.

12. Прізвище також починаєте вводити і обираєте потрібне із випадаючого списку.
Далі натискаєте “Зареєструвати”.



Відтепер Ви можете користуватися своїм особистим кабінетом і економити свій час.
 
З питань реєстрації та користування Особистим кабінетом звертайтесь за адресою  ok@vodokanal.zt.ua або за телефоном (095)3015517